.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:سازندگی و اصلاح زندانیان با کارهای فرهنگی ضروری است
نماینده ولی فقیه در مازندران بازدارندگی جرایم و سازندگی زندانیان را باکارهای فرهنگی ضروری خواند و خواستار توجه به این قشر مظلوم و نیازمند شد.

 به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید بر بهره گیری از مجازات‌های جایگزین حبس، بازدارندگی جرایم را امری مهم دانست و گفت: نفس محبوس بودن و آزادی نداشتن نوعی بازدارندگی محسوب می‌شود.

وی سازندگی و اصلاح مددجویان زندانی را لازم دانست و گفت: باید کارهای فرهنگی روی مددجویان و زندانیان صورت گیرد تا متحول شوند و سبک زندگی آنان تغییر یابد.

وی اصلاح اخلاقیات و افزایش آگاهی و اصلاح زندانیان را با کارهای فرهنگی الزامی برشمرد و گفت: حبس الکترونیک سازندگی فرهنگی را درپی ندارد زیرا مقصود از زندانی کردن، احیای افراد است.

امام جمعه ساری حداقلی بودن، بازدارندگی وسازندگی مجازات را مهم خواند و گفت: صیانت زندانیان و نظارت دقیق و اشتغال مددجویان نیز در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار فراهم شدن زمینه‌های اشتغال افراد زندانی شد و گفت: توجه انجمن خیران به زندانیان و خانواده‌های آنان ضروری است زیرا زندانیان از جمله اقشار مظلوم و نیازمند واقعی به شمار می‌روند.

وی گفت: زندانیان بعد از آزادی نباید رها شوند زیرا هم باید جامعه پذیر باشند و هم زمینه بروز تخلف را برای آنها از برد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.368 seconds.